    From: kuba <u...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zastosowanie kpk w postępowaniu quasi-karnym
    Date: Fri, 4 Jun 2010 10:01:41 -0700 (PDT)

    On 3 Cze, 23:33, sensor <n...@p...pl> wrote:

    > Konkretnie chodzi mi o dostęp do akt sprawy (jestem obrońcą obwinionego,
    > nieprawnikiem). Wąska wykładnia § 27 rozp. zastosowana przez
    > przewodniczącego komisji powoduje brak możliwości sporządzenia kopii
    > dokumentów. Jak wykazać, że w tej kwestii powinno się zastosować kpk?

    Nie ma tutaj podstawy do zastosowania kpk (która powinna być
    wyraźna). W mojej ocenie, par. 27 reguluje kwestie dostępuje do akt
    wyczerpująco i przecież wynika z niego, że takie kopie można sobie
    sporządzać. Wygląda to raczej na naruszenie prawa ze strony
    przewodniczącego, co pewnie można podnieść na etapie rewizji (choć nie
    znam się na tym postępowaniu).