  • Data: 2008-02-15 20:42:46
    Temat: Re: Zastepstwo procesowe
    Od: causa1980 <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Takie życie. Razem z żoną prowadzimy firmę, do tej pory zlecaliśmy
    > ściąganie długów różnym firmom zewnętrznym (kancelariom prawnym) i
    > jeszcze nigdy na tym dobrze nie wyszliśmy. Przecież nie będę zatrudniał
    > prawnika aby mi doradził jak mam rozmawiać z innym prawnikiem i nie
    > napytać sobie biedy. Musiałbym zatrudnić jakąś kancelarię aby ta
    > obejrzała umowę którą podsunęła mi inna kancelaria i aby przetłumaczyli
    > mi język prawniczy na potoczny. Firmy z którymi miałem do czynienia, ich
    > przedstawiciele handlowi to oszuści, a potem słyszę "Przykro mi, jeżeli
> [...]

    Gratuluję!!!

    Mam takie pytanie - skąd ta wrogość w stosunku do kancelarii?

    Jestem prawnikiem, pracuje w kancelarii adwokackiej, niedługo będę
    adwokatem (mam nadzieję) i jestem zaskoczony Twoimi stwierdzeniami.
    Być może miałeś pecha i trafiłeś na takich mecenasów, którzy mają w
    nosie klientów.

    Jak jesteś z Dolnego Śląska to zapraszam do siebie:))) Nie ograniczam
    się bynajmniej do Dolnego Śląska...