eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł. › Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
  • Data: 2010-09-05 23:00:11
    Temat: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:i616el$q08$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Są zwolnione, jhak odszkodowania przykłądowo i szereg innych rzeczy.
    Odszkodowanie to odszkodowanie.
    Za moją darowiznę dla Józka Józek musi płacić podatek, a klecha nie.

    > Też można sie zastanawiać czemu.
    Można, ale po co?
    Przecież wiadomo czemu.

    > Kościół Katolicki, to nazwa własna i powinna być pisana - moim zdaniem -
    > z duzej litery.
    Owszem.
    Teraz uzupełniasz. Ale przedtem napisałeś tylko "Katolicki". To się pisze
    małą literą.

    > Bo to nie perperum mobile :-)
    I całe szczęście.

    > Wola wiekszości wyborców reprezentowanych przez przedstawicieli chwilowo
    > musi tu wystarczyć za uzasadnienie.
    Miało być _logicznie_

    > Tyle, że moim zdaniem nazbyt impulsywnie. Mnie sie akurat to też nei
    > podoba, ale wyrazam to nieco bardziej delikatnie.
    Twoja wola.
    Czy nalegasz abym cię naśladował?

    > Jak więskzość osób, które nei stały sie ofiarą. Wesz, to wszystko nas nie
    > dotyczy, dokąd sie Tobie lub Tobie bliskiej osobie coś nie przydaży.
    PrzydaRZy się prędzej, czy później.
    Świadomopśc tego nie powinna u rozumnego człowieka zaciemniać rozsądku.

    > Każda relicgia uważa siebie za jedyną słuszna
    To właśnie dowód, że żadna nie jest słuszna.
    > Sądzę, że moze się w to wmieszać Unia Europejska i dość szybko dojdziemy
    > do standardu Europy.
    Czy UE musi nas doprowadzać do rozumu? Sami nie możemy dojść?

    --
    Jotte