eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł. › Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Zasiłek pogrzebowy zostanie obniżony z ponad 6 tys. do 4 tys. zł.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sun, 5 Sep 2010 21:18:55 +0200

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 20:46:43 +0200, Arturro napisał(a):

    > "Wysadzić" - za 6tys?
    > Oby twę rodzinę było stać na "wysadzenie" tobie pogrzebu.

    Jak juz tutaj ktos powiedział słusznie - zasilek pogrzebowy to nie
    finansowanie wszelkich aspiracji oprawy uroczystości pogrzebowych, ale
    tylko ich dofinansowanie.
    Natomiast do pieniędzy mojej rodziny ani do mojego przyszłego pogrzebu nie
    masz nic. na pewno moja rodzina nie uważa, że państwo ma sfinansować całość
    pogrzebu.
    No i akurat ja mam życzenie, aby moje zwłoki skremowano:
    http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/12
    1883,kremacja-nie-jest-grzechem.html
    "Wiele osób decyduje się na spopielenie ciał ze względu na koszty. Cała
    ceremonia z dzierżawą miejsca na urnę zamknie się w granicach ok. 4,5 tys.
    zł. Koszt kremacji w Łodzi to 1500 zł. "700 zł kosztuje spopielenie, 300 zł
    trumna, 300 zł urna, a 200 zł to koszty transportu ciała" - wyjaśnia
    "Faktowi" Witold Skrzydlewski. Nisza w Krakowie z miejscem na sześć urn,
    dzierżawiona na 30 lat to koszt 3 tys. zł. A tradycyjny pogrzeb i nagrobek
    kosztują dużo więcej - od 5 do 8 tys. zł."