    From: "TMK" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zasiłek opiekuńczy
    Date: Tue, 20 Dec 2005 18:33:51 +0100

    Użytkownik "Pietrek" <p...@m...de> napisał w wiadomości
    news:157jkb481mh4v.1ve6fxnskfq87$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Tue, 20 Dec 2005 17:47:25 +0100, Pietrek napisał(a):
    A nie podpisywała takiego oświadczenia, ze musi wziąć opiekę nad chorym
    dzieckiem, bo nikt inny nie może się nim zaopiekować? Jak przyniosłam kiedyś
    zwolnienie na dziecko do pracy to musiałam takie coś napisać.O ile wiem to
    muszą zaopiekować się rodzice.Można mieszkać z babcią,ale ona nie ma takiego
    obowiązku.Może w tym czasie iść do kina , upić się itp.>
    ZUS to dziwny urząd .Dwa lata temu przyszło pismo do mojego znajomego, że
    jego żona udaję tylko chorą i dotychczasowy zasiłek był pobierany
    nieprawnie.Oczywiście mnóstwo gróżb z paragrafami i oczywiście żadanie
    natychmiastowego stawienia się na badanie ZUSowskie. Jakoś to odkręcili, ale
    było Bardzo ciężko. Nie przemawiało do nich, że 4 miesiące spędziła na
    patologii ciązy, adzień po terminie badania w zusie urodziła
    TMK