eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie) › Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
  • Data: 2012-02-12 15:14:51
    Temat: Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    Od: "Agall" <a...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > b) Powiedzieć "Z największą przyjemnością podałbym Wielce Szanownym Panom
    > hasło, ale niestety go zapomniałem i nie mam go nigdzie zapisanego. Wierzę
    > jednak głęboko, że specjalistom uda się je odzyskać, ponieważ na moim
    komputerze nie ma nic nielegalnego" :)

    Podobna historia naprawde wydarzyła się koledze.Twierdził,że tak
    odpowiedział:
    "No właśnie, jacy ci zabezpieczajacy byli niefrasobliwi.Mówiłem przeież, że
    ta przyklejona karteczka, która ledwie trzymała się przy kompie, to właśnie
    hasło było,ale mnie nie słuchali i o teraz? Zgubili oni i ja nie wejdę."
    Wiem że większość komend czy biegłych i tak sobie nie poradzi z tym
    zabezpieczeniem.