eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie) › Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
  • Data: 2012-02-12 19:34:06
    Temat: Re: Zapominam czy odmawiam? Co jest skuteczniejsze? (Szyfrowanie)
    Od: arturs <n...@m...mnie.tu> szukaj wiadomości tego autora

    Ale czemu nie podać im hasła?
    Panie władzo - hasło jest "Ala ma kota"..
    Nie pasuje? Niemożliwie, wczoraj pasowało..
    Że niby ja nie chcę podać.. przecież podaję..
    aaaa.. już wiem.. "ALA MA KOTA".. pasuje..
    no tak było dużymi.. że tam jest linux i nic więcej? no jest.. przecież
    mówiłem..

    O ile dobrze pamiętam to TrueCrypt ma możliwość stworzenia ukrytej
    partycji - w zależności jakie hasło podasz to się uruchomi coś innego ;)