  • Data: 2011-08-10 13:18:59
    Temat: Re: Zapłata za sąsiadkę z mojego rachunku
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jureq" napisał w wiadomości news:j1tqi9$d1p$1@news.onet.pl...

    > Niektórzy twierdzą, że jest to depozyt nieprawidłowy. Ja się z nimi nie
    > zgadzam.

    Przepraszam. A w takim razie.. Jesli ja mam konto w banku, i na to konto
    (tak hipotetycznie) wpływa moja emerytura, zony renta i tesciowaej
    emerytura. I z tego konta placimy wszystkie rachunki swoje i tesciowej
    (tesciowa jest chora, wymaga stalej opieki i mieszka u nas - jest tymczasowo
    zameldowana, a jej mieszkanie stoi puste), to też jakieś przestępstwo jest?
    Przecież urzedasow nie powinno interesowac, na jakie konto wplywaja
    pieniadze, i skad idze oplata. Co ich to obchodzi?