  • Data: 2008-07-19 13:17:59
    Temat: Re: Zapłata za rachunek
    Od: "Nat Gal" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald <h...@o...eu> napisał(a):

    > da
    >
    > Czyli "kolejny rachunek" lada dzień wystawisz - tak? :/

    I tak i nie. W tym sensie, że kopia umowy i rachunki są już na uczelni.
    Umówiłem się tak, że cała kwota zostanie podzielona na 4 części, co jakiś czas
    będę wystawiał rachunek na 1/4 całości. Rachunki są z różnymi datami, data
    wystawienia pierwszego rachunku już minęła, niedługo minie data wystawienia
    kolejnego.

    > Nie zrozumiałeś pierwszego mojego posta?

    W Twoim poście nie było nic do rozumienia. Napisałeś, że data wystawienia
    rachunku i termin płatności to różne rzeczy. Jestem świadomy tego, dlatego w
    moim pierwszym poście napisałem że umowa i rachunek nie specyfikują terminu
    płatności.

    Pozdrawiam.