  • Data: 2006-03-18 19:57:06
    Temat: Re: Zapłacenie za towar
    Od: "Andżelika" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Seba" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1142709362.180692.298830@z34g2000cwc.googlegrou
    ps.com...
    Taka historia :

    >Firma wysłała innej firmie towar firmą spedycyjną za pobraniem.
    >Lecz firma spedycyjna dając paczkę nie zarządała wpłaty pieniędzy
    >za dostarczany towar.
    >(Na liście było że bez pobrania).Faktura widniała na gotówkę za
    >pobraniem.
    >Więc jęsli odbiorca tej paczki nie chce teraz zaplacić mogę oddać
    >go do sądu w ramach nie zapłacenia za towar mu dostarczony.

    dowód - list przewozowy - potwierdzony odbiór przesyłki, brak pobranej kwoty
    przez kuriera, i brak wpłaty na firmowym koncie ...ja tu widzę
    nieuregulowaną należność :-/
    wezwanie do zapłaty - za potwierdzeniem odbioru
    potem drugie - potwierdzenie odbioru
    w międzyczasie można skrobnąć pismo wyjaśniające całą sytuację z prośbą o
    wyjaśnienia w związku z brakiem zapłaty z ich strony
    3 wezwanie przedsądowe - nie zapłacą to komplet dokumentów i do prawnika

    pzdr
    Andzia