  • Data: 2011-05-30 20:29:29
    Temat: Re: Zapisy w OWU AC
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-21 09:54, Maciek pisze:
    > Przyznam, że (jak zapewne 99% ubezpieczających :->) OWU przejrzałem
    > pobieżnie i wykupiłem jedynie zniesienie amortyzacji. Mam niezbyt dużą
    > szkodę, wybrałem więc wycenę kosztorysową i niemiło się zdziwiłem, gdy
    > ceny wszystkich części zostały odpowiednio pomniejszone ("bo to jest
    > pomniejszenie, a nie amortyzacja"). Czy ubezpieczyciel może tak sobie
    > ceny części raz pomniejszać, raz amortyzować? Czy pozostaje mi
    > rozliczanie się na podstawie faktur VAT, czy można jakoś przymusić, do
    > rezygnacji z pomniejszania? :-)
    Nikt nie pomoże? Podaję link do OWU:
    http://www.generalidirect.pl/binsource?docId=988792&
    paramName=BINARYOBJ_FILE&index=0&language=PL
    Chodzi o paragraf 23, punkt 1 i 2.

    I jeszcze jedno pytanie: strasznie nagabują mnie o podanie numeru konta,
    bo już chcą mi wypłacić odszkodowanie. Czy przyjęcie takiej (według mnie
    zaniżonej) wypłaty zamyka mi jakoś drogę do uzyskania wyższej kwoty? Jak
    rozumiem zawsze zostaje mi rozliczanie na podstawie faktur, ale czy
    takich faktur mi potem nie zakwestionują, twierdząc, że wypłacili kasę,
    a ja powinienem znaleźć sobie warsztat, który naprawi za te pieniądze?

    Maciek