eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" › Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" [KOREKTA]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsfeed.neostrada.pl!n
    emesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!localhost
    !smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" [KOREKTA]
    Date: Sat, 28 Feb 2009 11:14:37 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.0902281111330.3624@quad>
    References: <gnu1n0$v5k$1@news.onet.pl> <gnv5ab$jp3$2@inews.gazeta.pl>
    <gnvae0$1ht$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.64.0902241654000.2116@quad>
    <go1gje$rui$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <go1oo7$jpr$1@news.onet.pl> <go44vk$j2i$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <go45rf$tpb$1@news.onet.pl> <go4eq2$s34$1@news.onet.pl>
    <go4fkb$edt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1235818344 18593 83.15.167.123 (28 Feb 2009
    10:52:24 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 Feb 2009 10:52:24 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <go4fkb$edt$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:578198
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 25 Feb 2009, cef wrote:

    > Cavallino wrote:
    >
    >> Dowód zapłaty?
    >> Masz nawet lepiej - nie dali paragonu, nie mogą go żądać przy
    >> reklamacji.
    >
    > "Odnosnie reklamacji niestety nie przewidujemy
    > takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem internetowym z tzw. "koszykiem"
    >
    > :-)

    Przeoczyłem: należy się postarać, aby mieć dowód że "odwalili" reklamację
    z takim uzasadnieniem.
    Znaczy nie to, że tak Ci powiedzieli, bo to mało - że *otrzymali
    reklamację* i ją *odrzucili* nie odnosząc się od meritum.

    W różnych miejscach były takie opisy - jest to najlepsza droga, aby
    sprzedawca sam się "załatwił" - upływa termin 14 dni i do widzenia,
    to znaczy on już może nie uznawać, ale każdy sąd uzna iż *nie zajął
    stanowiska co do meritum* w obowiązującym terminie.
    A to oznacza że uznał reklamację.
    Wielu sprzedawców nie zdaje sobie chyba z tego sprawy.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1