eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" › Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" [KOREKTA]
  • Data: 2009-02-28 10:14:37
    Temat: Re: Zamowienie internetowe a sklep bez "tzn. koszyka" [KOREKTA]
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 25 Feb 2009, cef wrote:

    > Cavallino wrote:
    >
    >> Dowód zapłaty?
    >> Masz nawet lepiej - nie dali paragonu, nie mogą go żądać przy
    >> reklamacji.
    >
    > "Odnosnie reklamacji niestety nie przewidujemy
    > takiej sytuacji. Nie jestesmy sklepem internetowym z tzw. "koszykiem"
    >
    > :-)

    Przeoczyłem: należy się postarać, aby mieć dowód że "odwalili" reklamację
    z takim uzasadnieniem.
    Znaczy nie to, że tak Ci powiedzieli, bo to mało - że *otrzymali
    reklamację* i ją *odrzucili* nie odnosząc się od meritum.

    W różnych miejscach były takie opisy - jest to najlepsza droga, aby
    sprzedawca sam się "załatwił" - upływa termin 14 dni i do widzenia,
    to znaczy on już może nie uznawać, ale każdy sąd uzna iż *nie zajął
    stanowiska co do meritum* w obowiązującym terminie.
    A to oznacza że uznał reklamację.
    Wielu sprzedawców nie zdaje sobie chyba z tego sprawy.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1