    From: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zamiana kary grzywny na odsiadkę - jak się odwoływać?
    Date: Wed, 7 Sep 2005 14:10:38 +0200

    Użytkownik "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> napisał w
    wiadomości news:dfmk9u$4j1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Krzys Z" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Następnie przysługuje ci apelacja do Sądu Okręgowego
    > Art.445 &1 Kpk. Termin do wniesienia apelacji wynosi 14 dni i biegnie dla
    > każdego uprawnionego od daty doręczenia mu wyroku z uzasadnieniem
    > Zob. takze art. 446 i nast. Kpk
    > Nie przegap terminu do wniesienia odwołania ustalonego przez Sąd przy
    > ogłaszaniu wyroku.
    > Powodzenia
    > Pozdrowienia KK
    >Witam ponownie
    Popełniłem błąd w zdaniu .---Nie przegap terminu itd,.
    Otóż miałem na myśli to, abyś nie przegapił terminu ustalonego przez Sąd
    przy ogłaszaniu wyroku a dot. --terminu do wystąpienia z wnioskiem o
    UZASADNIENIE TEGOŻ POSTANOWIENIA.
    /Bywa on różny i czasem jest to termin 7-dni a czasem jest krótszy i wynosi
    tylko 3 dni.

    Pzdr. KK