  • Data: 2004-06-11 20:07:14
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: "Daniel H." <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tego windowsa, którego masz musisz sprzedać razem z laptopem, bez niego
    > masz tylko nic nie warty krążek.
    > Nie da się go używać legalnie na innym komputerze.
    > Kupując laptopa razem z Windowsem OEM zgodziłeś się na takie warunki,
    > więc je teraz przestrzegaj.
    > Trzeba było wówczas kupić laptopa z Windowsem w wersji BOX.
    > No chyba, że pytasz mnie "jak ukraść?"
    >
    > Poszukaj na stronach microsoftu informacji o downgrade.
    > Z tego co pamiętam mając XP professional masz prawo używać wersji
    > wcześniejszych. (mogę się mylić, sprawdź)
    >
    > Kupując nowego notebooka kup go
> [...]

    wiec tak:
    kupilem windowsa 2000 wersja oem z MYSZKA!
    mam laptopa i na nim chce tego windowsa zainstalowac
    za pol roku bede mial kaprys sprzedac laptopa i kupic nowy
    WIN Z MYSZKA sobie zostawie i bede chcial zainstalowac na nowym komputerze,
    czyli co okradne Microsoft?

    a moze mam nakleic nalepke na myszke?

    co Ty na to?