  • Data: 2019-11-03 15:49:58
    Temat: Re: Zamiaast podatek za piwsko i wódę to za cukier.
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-03 o 13:06, z pisze:

    > Cukier uzależnia tak samo jak nikotyna czy narkotyki.

    Jesteś pewnie grubasem.
    Dziwne, bo cukrzycy muszą nosić przy sobie cukierki czy czekoladę (żeby
    nie umrzeć).

    > Menele czy ćpuni są tylko medialnie bardziej na świeczniku.

    Tak, bo to elyta. Ich na narkotyki stać. Raz spróbowali i kontynuują.

    > A uzależniony od cukru umiera jak miliony po cichu na choroby cywilizacyjne.

    Nie wiem jak to jest uzależnić się od cukru. Trochę to dziwne.

    > PS. A ten podatek ma być też od cukru w jabłku?

    Polskich owoców nie widziałam już od paru lat. Nawet na bazarkach twarde
    kamienie-jabłka. W związku z tym -n i e k u p u j ę i nie jem.

    --
    animka