  • Data: 2019-11-03 16:07:26
    Temat: Re: Zamiaast podatek za piwsko i wódę to za cukier.
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Animka w
    <news:qpmpf9$vdi$1@news.icm.edu.pl>:

    > Dziwne, bo cukrzycy muszą nosić przy sobie cukierki czy czekoladę (żeby
    > nie umrzeć).

    Głupiutka Animko, praktycznie cokolwiek dostarczy cukru, łącznie z łyżeczka
    tegoż, to obecnie nie problem...

    Kontrolowana cukrzyca nie wymaga od chorego żadnych specjalnych zachowań
    typu "noszenie cukierków/czekolady"

    > Polskich owoców nie widziałam już od paru lat. Nawet na bazarkach twarde
    > kamienie-jabłka. W związku z tym -n i e k u p u j ę i nie jem.

    I ci robale musk wyżerają na potęgę dlatego. Dobrze sie przyjrzyj temu co
    k u p u j e s z, ale nie jedz tego co k u p u j e s z, oddaj do sanepidu,
    niech zbadają twoje kupy, a jedz produkty, które kupujesz...

    --
    'Tom N'