  • Data: 2009-07-03 13:21:47
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h2l09c$lpo$1@news.onet.pl...

    > Zatem udowodnić mogą mu jedynie włamanie, a nie kradzież. Z kolei istnieje
    > w polskim prawie domnienianie niewinności, więc jeśli chcą iść dalej i
    > udowodnić kradzież, to proszę. Ciekawe jak tego dokonają ;-)

    poszlaki
    zeznanie poszkodowanej, mozliwosc posiadania przez nia takich pieniedzy itd,
    przeciw beda tylko zeznania wlamywacza, ktory jak nie trudno sie domyslic,
    bedzie szedl w zaparte

    > On z kolei nie musi udowadniać, że niczego nie ukradł. Zwłaszcza czegoś,
    > co nie istniało, bo nie ma na to dowodów.

    no coz ;)
    nie musi, ale poszlaki swiadcza przeciw niemu

    > I jeśli został złapany na gorącym uczynku, to na tym koniec. Wszelkie
    > wmawianie, że ukradł rzekomą kasę, facet może skitować "Proszę mnie zatem
    > przeszukać, bo od momentu wejścia do mieszkania nie ruszałem się z
    > miejsca"

    a jakie to ma znaczenie, jak jest mozliwosc ze wydal fanty wspolnikowi

    i zrozum ze teraz zaglebiamy sie w sprawy duzo pozniejsze, czyli dochodzenie

    na dzien dobry po tym jak on sie wlamal do mieszkania, ona przychodzi z
    policja, ktora go aresztuje pod zarzutem wlamania i kradziezy mienia
    znacznej wartosci ;)
    nie bedzie dochodzic czy on ukrald czy nie, zakuja go w kajdanki i zawioza
    na dolek, bo maja fakt jasny, ze sie wlamal