  • Data: 2009-07-03 12:46:12
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:h2ku8d$g7p$1@news.onet.pl...

    > A teraz Ty się tłumacz, że go nie ukradłeś :)

    moze i mialbym sie tlumaczyc, jakby mnie policja zlapala w twoim garazu, ale
    tak ;) to masz spory problem

    > Tak, jak każesz się tłumaczyć facetowi, że nie ukradł nieistniejącej
    > biżuterii.

    nie zapominaj ze kaze mu sie tlumaczyc, zlapanemu na wlamaniu

    > trudno posądzać je o taki brak komeptencji i nieznajomości prawa, by
    > posunęły się do postawienia zarzutu kradzieży mienia, którego dowodu
    > istnienia nie ma i nie było. Nic, oprócz wymysłów babeczki żądnej zemsty
    > na byłym mężu.

    wlamal sie do mieszkania?
    wlamal
    zostal zlapany?
    zostal
    ona mogla posiadac taka gotowke?
    mogla
    jakies prawo polskie zabrania trzymania takiej kasy w domu?
    nie
    kasy nie ma?
    nie ma
    ona twierdzi ze byla?
    twierdzi
    on twierdzi ze nie bylo?
    twierdzi

    jak myslisz, kto ma lepsza karte przetargowa, poszkodowana na skutek
    wlamania, czy zlapany na goracym uczynku wlamywacz? ;)

    to tylko takie sobie gdybanie, byc moze w toku postepowania, jakiemus
    dociekliwemu sledczemu udaloby sie udowodnic ze takiej kasy tam nie bylo,
    ale do tego czasu duzo wody w wisle uplynie