  • Data: 2009-07-03 11:29:41
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz" <> napisał w wiadomości news:.pl...

    > Z posiadania się zrzeka poprzez odpowiednie zachowanie.

    podpowiem ci nawet jakie to zachowanie ma być:

    "Przeniesienie posiadania następuje przez wydanie rzeczy"
    "Przeniesienie posiadania... na podstawie stosunku prawnego, który strony
    jednocześnie ustalą"

    wskaż mi te sytuacje w przedmiotowej sytuacji, bo od kiedyż to wyjazd
    jakikolwiek jest równoznaczny z wydaniem komuś innemu mieszkania ???