  • Data: 2009-06-30 10:07:59
    Temat: Re: Zameldowanie - problem
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h2clo5$6mf$2@news.onet.pl...

    > Jeśli ten złodziej zdążył zamieszkać? Tak.

    A co to znaczy "zdążył zamieszkać"? Od którego momentu to się zaczyna?
    Bo zastanawiam się, czy jak mi kto wlezie podczas mojej nieobecności (np.
    jestem w pracy czy w sklepie), to też będzie można to podciągnąć pod
    zamieszkanie :>
    BTW - a co z hotelem i brakiem chęci do wyprowadzenia się z niego? Zadałam
    już wczoraj to pytanie, ale jakoś nikt się nie skusił na odpowiedź :)

    E.