  • Data: 2011-12-28 08:12:25
    Temat: Re: Zameldowanie a prawo do włamania do mojego mieszkania...
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-28 08:54, qwerty pisze:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup

    > Od kiedy sąsiedzi mają znać ludzi z bloku? Znajoma zmieniła mieszkanie
    > ponad rok temu i jeszcze nie zna sąsiadów (nie ma czasu na takie
    > sprawy). Wychodzi po 6 wraca po 20.

    Znać nie musi, ale jesli nie jest znany sąsiadom, to powinno zwrócić
    uwagę patrolu, że cos może być nie tak. Bo to nie jest dowód na to, że
    ktos tam nie mieszka. Jeśli sąsiedzi by go znali to byłby dowód na to,
    ze tam mieszka, w drugą strone jest co najwyżej poszlaka, że należy to
    sprawdzić.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl