    From: "gargamel" <s...@d...na>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zameldowanie a nie zamieszkiwanie
    Date: Thu, 3 Apr 2008 19:13:46 +0200
    Sender: b...@p...centertel.pl

    odnośnie wątku pare definicji:

    Adres zameldowania, zameldowanie - określenie miejscowości (miasta, wsi),
    ulicy (osiedla), numeru domu oraz ewentualnie numeru lokalu mieszkalnego, w
    którym na stałe lub czasowo przebywa dana osoba. Zameldowanie jest w Polsce
    obowiązkiem ustawowym związanym z ewidencją ludności i dokumentami
    tożsamości. Nie wiąże się z prawem własności do lokalu, w którym jest się
    zameldowanym. Czynności meldunkowych dokonuje właściwy urząd gminy.

    Miejsce zamieszkania osoby fizycznej to miejscowość, w której osoba ta
    przebywa z zamiarem stałego pobytu (art. 25 KC)
    - czyli bubel prawny, bo nikt mi nie wmówi jakie ja mam zamiary

    Art. 3 ust. 1 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych stanowi wprost,
    iż osoby fizyczne, jeżeli mają miejsce zamieszkania na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej, podlegają obowiązkowi podatkowemu od całości
    swoich dochodów bez względu na miejsce położenia źródeł przychodów
    (nieograniczony obowiązek podatkowy).
    - widać z tego że ten bubel prawny jest stworzony kprzez złodziei z US po to
    żeby okradać polaków z pieniędzy zarobionych za granicą i zapłaconym
    podatkiem za granicą, czyli polska nie daje pracy, a chce pobierać podatki

    wychodzi na to że w tym głupim kraju należy się wymaldować, zrzec
    obywatelstwa, i jeśli się tylko ma możliwość i środki i trochę zdrowia, to
    spi*****ać jak najdalej :O(