  • Data: 2006-04-12 21:51:46
    Temat: Re: Zaległy i bieżacy urlop na wypowiedzeniu
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba przedstawiająca się jako *inż. Mamoń* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Czy tego urlopu pracodawca MUSI mi udzielić?

    Masz niepodważalne prawo do urlopu, ale realizujesz je zgodnie z planem
    urlopów. Równie dobrze możesz dostać ekwiwalent.

    > Jesli tak - co z urlopem za ten rok odpowiednio 4/12?
    (...)
    > Mimo że minął I kw. tego roku w którym to KP mówi o wykorzystaniu
    > zaległego urlopu?

    Zasady są dokładnie takie same.

    > Czy składając wypowiedzenie umieszczenie w nim prośby o urlop ze zdaniem " w
    > przypadku braku odpowiedzi do dnia........ będę domniemywał o wyrażeniu
    > zgody na w/w urlop" wystarczy?

    Nie wystarczy, musisz otrzymać skierowanie na urlop.
    Pamiętaj, że 4 dni w roku możesz wziąć na żądanie, tu akurat nie jest
    potrzebna jakakolwiek zgoda pracodawcy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||