  • Data: 2003-07-11 07:12:01
    Temat: Re: Zaległe podatki drogowe -pomocy!!!
    Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostałem pismo "do wiadomości zobowiązanego" po tytułem:
    >
    > Zawiadomienie o zajęciu prawa mjątkowego stanowiącego wierzytelność
    > pieniężną u dłużnika zajętej wierzytelności innego niż pracodawca,organ
    > rentowy lub bank.
    >
    > Pismo przyszło w grubej kopercie wraz z odpisami tytułów wykonawczych o
    > których dowiedziałem się dopiero w tym piśmie!!.Dotyczy zaległych podatków
    > drogowych a policzone są odsetki od tych podatków.
    >
    > NIC Z TEGO NIE ROZUMIEM!!.
    > 1 Dlaczego do wiadomośći ?
    > 2 dlaczego kopie tytułów wykonawczych o których wcześniej nic nie
> [...]

    Trudna sprawa jestem laikiem ale kiedyś było kilka podobnych spraw na tej
    grupie pogogluj w archiwum. Z tego co pamiętam z tej grupy to tak :
    1 jeśli te zaległości były traktowane jako zaległy podatek to przedawnienie
    następuje po 5 latach
    2 jeśli było postępowanie to przedawnienie tej należności ( z tytułu
    egzekucyjnego ) po 10 latach (to co innego od przedawnienia samej
    należności)
    3 tytuł wykonawczy powinien być poprzedzony upomnieniem (tak to się nazywa
    ;)) jeśli to było ściągane w trybie administracyjnym, wzywającym cię do
    zapłaty i masz bodaj 7 dni na uregulowanie czy reakcję a powinno ono być za
    potwierdzeniem odbioru więc nie sposób przeoczyć (chyba że zlekceważyłeś).
    Teraz to trzeba jakoś razem powiązać ze sobą i z datami
    Tyle sobie przypomniałem, wybaczcie lub sprostujcie jeśli się pomyliłem
    Pozdrowienia Andrzej