  • Data: 2007-10-31 10:01:00
    Temat: Re: Zaległe pensje, wypowiedzenie umowy o prace.....
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 30 Oct 2007 21:22:59 +0100, Jotte napisał(a):

    > Tobie.
    > Tym celowo zamieszczonym zwrotem chciałem sprowokować cię do zadania
    > kolejnego (w tym wątku już 3-go) głupiego i żadnej wartościowej treści nie
    > zawierajacego pytania, które są twoim "znakiem firmowym".
    > No i zgodnie z oczekiwaniem - zadziałało.

    Ale z ciebie buraczyna zakompleksiona. Ty masz zwichrowane ego koleś.
    Do pięt nie dorastasz ani Kamilowi ani Johnsonowi - ale twój post musi być
    ostatni.
    Idź już sobie stąd - paszoł.

    I co ten postęp technologiczny najlepszego zrobił. Internet zawitał do
    piżdzi dołka i tym sposobem nawet taki młot jak jotte został "podłączony" i
    teraz dopiero widzi co to "wielki świat" :)