  • Data: 2008-01-09 09:12:41
    Temat: Re: Zalana piwnica - odszkodowanie od wlasciciela budynku
    Od: earl <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sty, 20:17, Michał <m...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    >         Krótkie pytanie mam: w bloku w którym wynajmuje mieszkanie pekla rura
    > od wody. Zalala piwnice. Czy w przypadku, jezeli sprzety jakie
    > przechowuje w piwnicy, ulegly uszkodzeniu mam jakies szanse na
    > odszkodowanie od wlasciciela budynku?
    >
    > --
    > michal

    jak pekła wspólna rura to jednak coś z nią chyba było nie tak i pewnie
    własciciel nalezytej staranności jendak nie dołozył w dbaniu o
    instalację

    napisz do właściciela budynku uprzejmy wniosek o odszkodowanie z
    podaniem uszkodzonych rzeczy i konkretnych wartości, może od razu
    oddadzą pieniądze :-O albo sa ubezpieczeni