    From: "rezist.com" <r...@s...us>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup telefonu Nokia z Chin.
    Date: Sun, 15 Oct 2006 15:53:05 +0200

    > zawiadomienie o oszustwie na Twoja szkode popelnionym przez Chinczyka, który
    > sprzedawal Ci oryginalne telefony, a wyslal podróbki.

    Ok, ale...

    "Organy celne są upoważnione do dokonania zatrzymania towarów w wypadku
    podejrzenia, że towary naruszają prawa własności intelektualnej będące
    przedmiotem ochrony na podstawie wydanych decyzji, a także z urzędu, w
    sytuacji gdy uprawniony nie wystąpił z takim wnioskiem a istnieje
    uzasadnione podejrzenie, że towary naruszają prawa własności
    intelektualnej."

    Ktos w UC podjal wiec decyzje. Natomiast czy Nokia ma sie prawo domagac
    jakichkolwiek pieniedzy to juz inna kwestia. To oni musza udowodnic
    w razie czego, poniesiona strate. A jesli towar nie byl:
    - zakupiony na firme
    - opisany jako commercial samples

    to wg mnie maja szanse nikle. ale ja nie mam na nazwisko Żebro :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com