    From: "JasonKidd" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup samochodu na raty od osoby prywatnej [kilka pytań]
    Date: Tue, 3 May 2005 07:08:54 +0200

    [...]
    > Generalnie rozsądniejszym rozwiązaniem wydaje mi się wzięcie kredytu.
    > czy to bezpośrednio na samochód, czy to w formie gotówkowej.

    Dziękuję Ci bardzo serdecznie za wyczerpującą i bardzo jasną wypowiedź.
    Rzeczywiście masz rację pisząc, że lepiej jest wziąć kredyt. Tylko ... to
    jest duży problem, gdyż nie jestem osobą pracującą, więc nie będę mógł
    przedstawić im zaświadczenia o zarobkach, a co ze sobą dzie w parze - nie
    dostanę takiego kredytu. Chyba, że ... :) Mam jeszcze takie pytanie. Otóż
    pisałeś, że w momencie wzięcia kredytu auto staje się własnością banku. Więc
    skoro jest ich własnością to przecież nic nie ryzykują, bo przecież od razu
    wpłaciłbym im połowę wartości. Czyli już są dwa plusy - mają samochód i
    połowę jego wartości w gotówce. Dodam, że samochód nie kosztowałby więcej
    niż 5 000 zł, czyli też nie jest to duża kwota wbrew pozorom, jak na cenę
    samochodu. Czy mam jakieś szanse na otrzymanie takiego kredytu w opisanej
    przeze mnie sytuacji?