eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup samochodu i jego niezgodnosc z opisemRe: Zakup samochodu i jego niezgodnosc z opisem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Martti" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup samochodu i jego niezgodnosc z opisem
    Date: Mon, 16 Mar 2009 23:22:07 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 26
    Message-ID: <gpmjvd$140$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gplhmn$m5l$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gpm35h$7lo$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gpm9dq$do5$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 212.244.71.36
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1237242670 1152 212.244.71.36 (16 Mar 2009
    22:31:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Mar 2009 22:31:10 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    X-Antivirus: avast! (VPS 090316-0, 2009-03-16), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:580620
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gpm9dq$do5$1@inews.gazeta.pl...
    >> <*piotr'ek*> owszem, pojechalem na sprawdzenie, jednak kazalem sprawdzic
    >> istotne dla mnie elementy.
    >
    > Usługa sprawdzenia w ASO kosztuje 150-250 zł i obejmuje kompleksowe
    > sprawdzenie przedsprzedażne pojazdu. Dostajesz na to kwit, gdzie
    > wymienione są niesprawności/usterki/zastrzeżenia. Istotne niesprawności -
    > czyli np. nie znajdziesz tam informacji o tym, że żarówka podświetlająca
    > popielniczkę jest spalona, czy, że tapicerka jest przypalona, ale o tym,
    > że brakuje elementów klimy byle mechanik zauważy.


    Jednak teraz juz po jablkach,
    pytanie bylo inne, czy sprzedajacy zatail istotne fakty, badz celowo
    wprowadzil w blad kupujacego?
    i co w tej sprawie dalej mozna zrobic...
    Pewnie, ze mozna wszystko sprawdzic, przetestowac, ale co z
    odpowiedzialnoscia sprzedajacego?
    Wg mnie, to zwykle oszustwo, ze klimatyzacja raz dziala
    a raz nie, a jak moze dzialac jesli jej nie bylo?

    M


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1