    From: "Martti" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup samochodu i jego niezgodnosc z opisem
    Date: Mon, 16 Mar 2009 23:22:07 +0100

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gpm9dq$do5$1@inews.gazeta.pl...

    > Usługa sprawdzenia w ASO kosztuje 150-250 zł i obejmuje kompleksowe
    > sprawdzenie przedsprzedażne pojazdu. Dostajesz na to kwit, gdzie
    > wymienione są niesprawności/usterki/zastrzeżenia. Istotne niesprawności -
    > czyli np. nie znajdziesz tam informacji o tym, że żarówka podświetlająca
    > popielniczkę jest spalona, czy, że tapicerka jest przypalona, ale o tym,
    > że brakuje elementów klimy byle mechanik zauważy.

    Jednak teraz juz po jablkach,
    pytanie bylo inne, czy sprzedajacy zatail istotne fakty, badz celowo
    wprowadzil w blad kupujacego?
    i co w tej sprawie dalej mozna zrobic...
    Pewnie, ze mozna wszystko sprawdzic, przetestowac, ale co z
    odpowiedzialnoscia sprzedajacego?
    Wg mnie, to zwykle oszustwo, ze klimatyzacja raz dziala
    a raz nie, a jak moze dzialac jesli jej nie bylo?