eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakup samochodu i jego niezgodnosc z opisem › Re: Zakup samochodu i jego niezgodnosc z opisem
  • Data: 2009-03-16 22:22:07
    Temat: Re: Zakup samochodu i jego niezgodnosc z opisem
    Od: "Martti" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gpm9dq$do5$1@inews.gazeta.pl...
    >> <*piotr'ek*> owszem, pojechalem na sprawdzenie, jednak kazalem sprawdzic
    >> istotne dla mnie elementy.
    >
    > Usługa sprawdzenia w ASO kosztuje 150-250 zł i obejmuje kompleksowe
    > sprawdzenie przedsprzedażne pojazdu. Dostajesz na to kwit, gdzie
    > wymienione są niesprawności/usterki/zastrzeżenia. Istotne niesprawności -
    > czyli np. nie znajdziesz tam informacji o tym, że żarówka podświetlająca
    > popielniczkę jest spalona, czy, że tapicerka jest przypalona, ale o tym,
    > że brakuje elementów klimy byle mechanik zauważy.


    Jednak teraz juz po jablkach,
    pytanie bylo inne, czy sprzedajacy zatail istotne fakty, badz celowo
    wprowadzil w blad kupujacego?
    i co w tej sprawie dalej mozna zrobic...
    Pewnie, ze mozna wszystko sprawdzic, przetestowac, ale co z
    odpowiedzialnoscia sprzedajacego?
    Wg mnie, to zwykle oszustwo, ze klimatyzacja raz dziala
    a raz nie, a jak moze dzialac jesli jej nie bylo?

    M


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1