    From: j...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakup przez używanie
    Date: Wed, 22 Apr 2009 03:47:50 -0700 (PDT)

    On 1 Kwi, 03:25, " madlena" <b...@N...gazeta.pl> wrote:

    > szczegołach
    > się

    > kto
    > bełkot

    > jak
    >
    > ja również chciałam spróbować darmowe testowanie 10dniowe a teraz grożą mi
    > komornikiem i sądami. przeciez to jest wprowadzanie w błąd "potencjalnych
    > klientów" bo ani na maila nie przyszło nic na temat tego, że darmowe
    > testowanie dobiega końca i teraz trzeba bedzie płacic!!!
    > skopiowałam to z ich strony:
    > Tak, chcę testować przez 10 dni!
    > Prosimy o poprawne wypełnienie formularza.
> [...]

    Witam I mnie przydarzyła się podobna przygoda z serwisem " POBIERACZEK
    " .Po zalogowaniu się w tym serwisie od razu zoriętowałem się że coś
    tu " śmierdzi " i wypowiedziałem umowę z pobieraczka , zachowując 10
    dniowy okres wypowiedzenia.Po paru dniach pocztą elektroniczną
    dostałem wiadomość o skierowaniu do mnie pozwu sądowego od "
    pobieraczka " za nie wywiązanie się z umowy. / Miałem zapłacić 94zł i
    80 gr za cały rok z góry ! / Z tego co się dowiedziałem z internetu,
    to takich przypadków wyłudzeń pieniędzy jest setki jak nie tysiące w
    skali całego kraju. pozdrawiam wszystkich. jan