  • Data: 2006-12-15 13:35:17
    Temat: Re: Zakup mieszkania z długami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    > prawa nie ma, ale odmówi i możesz sie najwyżej wydrzeć na panienkę w okienku

    To wtedy donos do odpowiedniego urzędu i będą musieli.

    > żaby i ślimaki muszą w tym rejonie świadczyc usługi
    >
    > konkurencji wodociągom i elektrowni akurat raczej nikt nie zrobi.

    Ci umowę podpisać już zdecydowanie muszą.

    Zresztą w moim przypadku to wyglądało tak: (1) sprzedałem mieszkanie (2)
    STOEN dostał ode mnie informację o nowym adresie, a nowy właściciel
    pokazał akt notarialny, spisane stany liczników i od ręki miał podpisaną
    nową umowę.

    Zadłużenie było, bo to był środek okresu rozliczeniowego - potem na nowy
    adres przyszła stosowna faktura korygująca, uiściłem i tyle było ze STOENem.

    Warto to zaznaczyć :)