  • Data: 2011-09-19 07:16:33
    Temat: Re: Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisa?(a):

    > Nie można też wykluczyć, że ktoś idący z bagażem nie jest zamachowcem.

    Problem w tym, że każdy może być zamachowcem.

    > Ba! Ludzie bez bagażu też mogą być zamachowcami.

    Dokładnie tak.

    > Ty, oczywiście, wszystkich byś prewencyjnie skuwał?

    Nic takiego nie napisałem. Miło, że ograniczyłeś to czego nie napisałem
    do skuwania a nie do strzelania ;)

    Czytałem kiedyś wspomnienia naszego rodaka, który wyemigrował do
    Izraela. Początkowo, demonstracyjnie omijał duże sklepy, przed którymi
    ochrona sprawdzała każdemu bagaż. Po kilku zamachach tylko tak robi
    zakupy radośnie poddając się takiej kontroli. Stawiam wodę przeciw
    wódzie, że z Twoją postawą w takiej sytuacji byłoby tak samo ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"