  • Data: 2011-09-19 08:32:28
    Temat: Re: Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Sep 2011 20:36:07 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Od przynajmniej 10 lat bardzo zmieniły się zasady bezpiecznego
    > przebywania na lotniskach.

    Nie wiem jak było wcześniej, bo zacząłem latać jak już zabierali pilniczki
    do paznokci (przerzuciłem się na papierowe) i szybko zapamiętałem żeby
    sprawdzić czy nóż i scyzoryk wrzuciłem do bagażu nadanego. I cieszę się że
    zmieniłem projekt i nie muszę latać. To wszystko co się dzieje na
    lotniskach ma mały wpływ na bezpieczeństwo, a duży na uprzykrzenie
    pasażerom życia. Ale jest tolerowane, bo wprawdzie nie zwiększa
    bezpieczeństwa, ale zwiększa poczucie bezpieczeństwa - u pasażerów, którym
    się wydaje że to ratuje ich życie bo się naoglądali programów-straszaków w
    tv, i u cieci lotniskowych którym wydaje się że są superbohaterami
    walczącymi z terroryzmem.

    Henry