  • Data: 2011-09-19 12:48:29
    Temat: Re: Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-19 10:32:28 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > Nie wiem jak było wcześniej, bo zacząłem latać jak już zabierali pilniczki
    > do paznokci

    Czyli orientujesz się z grubsza w tym o co chodzi.

    > To wszystko co się dzieje na
    > lotniskach ma mały wpływ na bezpieczeństwo, a duży na uprzykrzenie
    > pasażerom życia.

    Taki jest wszak cel terrorystów. Kto powiedział, że im wolno tylko
    bomby (ops! przepraszam! Improwizowane Urządzenia Wybuchowe) wybuchać?
    I w drugą stronę - skoro jest zagrożenie i można je zminimalizować, to
    się to czyni. Kto swym działaniem zwiększa zagrożenie, MUSI się liczyć
    z tym, że spotka się to z reakcją.

    > Ale jest tolerowane, bo wprawdzie nie zwiększa
    > bezpieczeństwa, ale zwiększa poczucie bezpieczeństwa - u pasażerów, którym
    > się wydaje że to ratuje ich życie bo się naoglądali programów-straszaków w
    > tv, i u cieci lotniskowych którym wydaje się że są superbohaterami
    > walczącymi z terroryzmem.

    I tylko ktoś wyjątkowo słao umocowany w rzeczywistości może:
    - stwarzać nieprzyjemne sytuacje
    - płakać, że stowrzył i spotkało się to z reakcją...

    (inna rzecz, że wciąż nie mamy żadnego potwierdzenia tego zdarzenia)

    --
    Bydlę