    From: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakres obowiązków
    Date: Fri, 2 Dec 2005 18:07:23 +0100

    > Raczej wszyscy mają to zdanie w swoich zakresach obowiazków i nic się na
    > nie poradzi. To tak na wszelki wypadek, jak Cię szef o coś poprosi, to
    > żebyś
    > się nie stawiał, tylko to wykonał.

    no ok, ale gdzie jest granica? czy szef moze powiedziec, dzisiaj zamykamy
    firme, prosze pobrac szpadle, mam ogrod do skopania, panie jutro przyjda
    sadzic? albo szef kaze biegac wokol firmy przez godzine dziennie rano, bo
    stwierdzi, ze pracownik jest otyly... wiem, ze to drastyczne przyklady, no
    ale gdzies granica musi byc wyznaczona!

    czy moze poprosic o polecenie na pismie, na pismie odmowic i pojsc z tym do
    sadu pracy?
    pozdrawiam
    pawel