eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z
    Das Onet]
    Date: Tue, 23 Apr 2024 14:58:13 +0200
    <b7ETN.78455$kt2.25857@fx13.ams1> <uvoqb9$hea$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <8XZTN.457603$7uxe.77756@fx09.ams1> <uvq7i6$ban$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <o%iUN.985$szn3.666@fx07.ams1> <uvsqh1$gt8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <5CCUN.18978$KQ2.7315@fx02.ams1> <uvvoov$240$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <CaOUN.22663$RQ2.8052@fx01.ams1> <v00go0$jnb$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v00luq$3nor1$1@dont-email.me> <v00pnj$t93$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v02mhl$7uq8$1@dont-email.me> <v035k2$9j6$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v03tnc$g6n3$1@dont-email.me> <v03v7c$3p5$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <1bbugjv3zjned.12v6kdtug7oal$.dlg@40tude.net>
    <v06g36$806$3$Shrek@news.chmurka.net> <v081d4$1idlo$1@dont-email.me>

    On Tue, 23 Apr 2024 12:09:37 +0200, Kviat wrote:

    > Wiadomo skąd pomysł.
    > I wiadomo, że nie jest mój.

    > Oczywiście... i chuj z tym, że człowiek ma 46 chromosomów, a szympans 48

    2 z 48 to tylko 8% różnicy :-P

    Ta różnica może być krytyczna w kwestii możliwości
    mieszania/rozmnażania, ale zawartość tych chromosomów musi być mocno
    podobna.

    > https://www.focus.pl/artykul/hybryda-czlowieka-z-szy
    mpansem-humanzee
    > a psy 78

    Co jest o tyle ciekawe, że sie trzyma ta liczba.
    Jak widać potrafi się zmienić, ale widać to grubsza zmiana przy okazji
    zachodzi.

    > Ileż można... przecież miałeś wyjaśnione w linkach dlaczego podział na
    > rasy wśród ludzi jest bez sensu, ale nie... ty oczywiście wiesz lepiej.

    A ile w tym polityki ?

    Fakt, ze Murzyn od nordyka się jakos bardzo nie różni,
    kolor skóry inny, kolor włosów ... często inny, a inne
    różnice trudno nawet określić.
    Można geny zmieszać i wyjdzie ... kundel ? :-)

    J.