eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z
    Das Onet]
    <uutu3l$7u9$1$nadir@news.chmurka.net> <uuuj0g$2t20p$1@dont-email.me>
    <uuum3a$s0b$2$nadir@news.chmurka.net> <uuv4jf$316gl$2@dont-email.me>
    <uv1bqd$5j3$1$nadir@news.chmurka.net>
    <equw24x48kdk$.q2l4o2o6nsve.dlg@40tude.net>
    <uv3fik$te3$1$nadir@news.chmurka.net>
    <17ajoyw6rjpwa$.dsoj5upop4zw$.dlg@40tude.net>
    <uv3muc$4fm$2$Shrek@news.chmurka.net> <Q8lRN.36972$Lw2.2869@fx11.ams1>
    <uv565n$hng$3$Shrek@news.chmurka.net> <YaxRN.91193$au2.33486@fx12.ams1>
    <uv6diq$kfb$1$Shrek@news.chmurka.net> <ycGRN.31555$T%2.4573@fx08.ams1>
    <uv7ot6$re1$1$Shrek@news.chmurka.net> <WHQRN.43591$Lw2.21546@fx11.ams1>
    <uv96p5$49n$1$Shrek@news.chmurka.net> <eF8SN.452157$7uxe.499@fx09.ams1>
    <uvbmnu$cq1$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <XYmSN.452168$7uxe.440095@fx09.ams1>
    <uvdboa$s17$1$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Sat, 13 Apr 2024 08:05:46 GMT

    On 2024-04-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No nie wiem. Jak dla mnie to słowo oficjalnie istniejące i oznaczające
    > że ktoś należy do rasy czarnej.

    Czyli jakiej? Niektórzy Hindusi są tak czarni, że zagina koło nich
    światło a taki Somalijczyk czy inny z Afryki to nawet w pobliżu
    czarnością nie stali.

    > Jak nie, jak tak?

    Murzyn? W znaczeniu wcześniejszym i obecnym to człowiek o czarnej
    skórze, a nie jakaś konkretna rasa. Kiedyś to jeszcze miało pewien
    sens, bo świadomość i wiedza społeczno-geograficzna była tak denna, że
    wszystko co miało czarny kolor skóry to było to samo. Współcześnie to
    raczej ćwierćformalne określenie, które poza literaturą na poważnie
    praktycznie nie funkcjonuje bo nie ma większego sensu.

    > Dlatego że nie ma dwoch kolorów oczu a są dwie płci. Podobie jak dwie
    > ręce i jak wyrośnie komuś trzecia to jest to zaburzenie rozwoju.

    Co za różnica, że nie ma 2ch? Czy 2 to jakaś magiczna liczba z naukowym
    konsensusem? :)
    https://antropologia-fizyczna.pl/antropometria/cefal
    oskopia/kolor-oczu
    16. Sądzisz, że brak wariantów pośrednich?

    > Z internetów:P

    Ciekawe skąd się ten fejk wziął.

    > Więc są dwie i bywaja problemy z przypisaniem jednej z dwóch.

    Skoro są problemy to model do dupy.

    > No tak - i w tym się właśnie nie zgadzamy. Co ciekawe wyszło na to że
    > jak uważasz że są dwie płcie to jesteś... homofob. Nawet nie próbuję
    > odtwarzać jego procesów myślowych, które go do takich wniosków doprowadiły

    A jak uważasz, że jest więcej niż 3?

    > Nauka wypowie się tak jak będą granty. A z tych co mają inne zdanie
    > zrobi się z nich szurów, płasmoziemców i ruskie onuce i koniecznie
    > antysemitów i homofobów - zawsze pasuje;) Ten schemat działa od lat a po
    > kowidzie to w ogóle to sam fakt samodzielnego myślenia robi z ciebie

    Nauka wypowie się tak, jak ustalą się tematy finansowane. Te ustalą się
    przynajmniej częśćiowo podług opcji politycznych (vide kretynizmy
    finansowane w ramach "nauki" przez pis), a jeszcze wcześniej będą
    wyborcy.

    > Niestety nie. Okno Overtona. Feminizm też stał się karykaturą samego
    > siebie, ale działa. Mamy ministra(ę?) do spraw... równouprawnienia,
    > którego zadaniem jest... pozytywna dyskryminacja, głownie mężczyzn,
    > najlepiej białych i heteroseksualnych. Spójrz realnie - możemy się
    > naśmiewć z feminazistek, ale faktem jest że obecnie kobiety nie są
    > dyskryminowane praktycznie w żadnym punkcie (zostaje kwestia aborcji,
    > ale to też kwestia czasu), natomiast wszystkie przywileje zachowały. I
    > kto tu jest głupi?:P

    Ta baba jest tak tragiczną porażką, że nie rozumiem jak Zandberg nie
    widzi co ona odpierdala. Już widać zresztą efekty po wyborach
    samorządowych i myślę, że jest to głownie zasługa Kotuli i jej
    podobnych.

    --
    Marcin