eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-07 12:55:50
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.04.2024 o 09:08, Shrek pisze:

    > W prywatnej to go rynek zweryfikuje.

    Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale nasz system zdrowotny jest tak
    skonstruowany, że 99% lekarzy i pielęgniarek ma prywatne firmy/praktyki
    lub są zatrudniani przez quasi prywatne spółki. NFZ jest tylko
    pośrednikiem między nami a nimi.

    > Moja osobista opinia jest taka że biblia nie spina się z nauką więc albo
    > albo.

    Może ona jest oświeconą zakonnicą i bardziej na poważnie bierze naukę
    niż biblię? Ci wszyscy, wcześniejsi reformatorzy Kościoła też zaczynali
    swoją przygodę z Bogiem od biblii.

    > Ale ja tylko zwykłym ateistą jestem a nie wojującym, więc jak nie
    > będzie na NFZ cie i nie będzie swojego statusu duchownego ukrywał, to
    > osobiście jestem przeciw, ale w sumie to chuj mi do tego.

    Ja od lekarza oczekuję skuteczności. Jeżeli lekarzem jest zakonnica,
    mnich czy szaman, to forma wypłacania mu wynagrodzenia za tą skuteczność
    jest dla mnie drugorzędna.

    > Jak pisałem - moim zdaniem nie da się jednocześnie brać na poważnie
    > nauki i biblii jednocześnie - tak wiem zaraz się okażę że to metafory
    > same;)

    To co powiesz o gender studies? Z nauki wiadomo, że płcie są dwie, a
    ludzie z gender studies doktoraty robią.