eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem › Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
  • Data: 2024-04-06 22:02:17
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakie poglądy medyczne może mieć niezgodne z wiedzą medyczną?

    A dlaczego poglądy medyczne? Po prostu poglądy. Kościół katolicki ma
    dość dziwne poglądy na antykoncepcję.

    > Forsuje kalendarzyk jako nie gorszą metodę od prezerwatywy?

    Chociażby. Albo nie przepisuje hormonalnej, bo nie. Albo schizofrenika
    zamiast do psychiatry wyśle do egzorcysty. Albo termalnie choremu odmówi
    środków przeciwbólowych bo to narkotyki a cieprienie uszlachetnia i
    prowadzi do zbawienia.

    > Dlaczego? Czym by Tobie wyrządził krzywdę? ;)

    Jak już pisałem z oczywistych względów do gina nie chodzę, ale jakbym
    chodził to jako antykoncepcję zapewne chciałbym stosować spiralę - i u
    księdza gina wyczuwam z daleka kłopoty w tej materii.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!