  • Data: 2024-05-01 03:57:20
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-30, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Zaraz - właśnie udowodnileś że isnieją krasnoludki? No to dawaj teraz z
    > bogami i temat zamknięty;)

    No jak nie ma definicji krasnoludka to jasne, że mogą istnieć. Z bogami
    mamy ten problem omnipotencji ale może to metafora :)

    > Nie bardzo... Z tego co wiem nauka po proatu nie odnosi się do kwestii
    > istnienia krasnoludków ani bogów greckich czy rzymskich.

    Pewnie się już odniosła bo temat stary i zużyty.

    > Jak dostaniesz zadanie określenia zawartości chromu to odpowiesz że
    > wynosi ona 0%.

    Żaden naukowiec ani osoba stosująca metodologię naukową tak nie odpowie.

    > Bo przenoszą tą dyskusję na poziom polityki i wojen plemennych....

    I jest sens z nimi dyskutować na poziomie argumentów?

    --
    Marcin