  • Data: 2024-05-03 01:44:32
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-05-02, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > W takiej że psychiatria zajmuje się leczeniem widzenia i słyszenia
    > urojonych postaci a wiara i religia wręcz przeciwnie.

    To trochę tak jakbyś stwierdził, że zakonnica nie powinna prowadzić
    pojazdów bo wszystkie postacie boskie mają nad głowami aureole, więc uj
    wie co z tego wyniknie jak zobaczy znak nakazu, albo przyjdzie jej
    napompowac koło, a już co się będzie działo na takim rondzie to wole
    sobie nie wyobrażać.

    Trzeba mieć nieco większe pojęcie o tych całych zakonnicach i
    objawieniach, żeby móc zawyrokować, bo tak to jak w przykładzie powyżej,
    zapewne w miarę neurotypowa i nie skrajnie głupia zakonnica, nie będzie
    miała problemu z odróżneiniem aureoli od znaku nakazu. Ale Ty
    twierdziesz, że będzie miała choroby psychicznej od objawień mimo, że
    studiowała pewnie z 10 lat medycynę z psychiatrią. Już sam fakt
    pojawienia się pacjenta w drzwiach jej gabinetu będzie świadczył pewnie
    o opętaniu, bo po co miałby się u niej zjawiac. Depresja? Dzieło
    szatana. Choroba dwubiegunowa? Dzieło szatana, z rekomendacją leczenia
    manii salcesonem.

    Serio sądzisz, że każdy wierzący psychiatra tak funkcjonuje, a jeśli nie
    to dlaczego? Na pytanie o silnik spalinowy i de facto tysiące podobnych
    rzeczy nie doczekałem się zdaje się odpowiedzi. Skoro wierzy, że
    najwyraźniej WSZYSTKO ma w swoim działaniu ten palec boży, to dlaczego
    nie modli się do telewizora lub nie konsekruje cudu żarówki
    elektrycznej? A jak się telewizor popsuje to wzywa majstra, czy naprawia
    żarliwą modlitwą?

    --
    Marcin