    From: roni_ <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakłócanie ciszy nocnej
    Date: Wed, 23 Apr 2008 13:56:53 -0700 (PDT)

    > Koteczek31
    >
    > Cos coraz więcej faktów w tej sprawie wychodzi na wierzch, coś mi się wydaje
    > że podałeś bardzo wyidealizoaną relację tej sytuacji, jakies własne zdanie
    > na ten temat mi się wyłania...

    Niczego nie idealizuje. Tak jak napisałem typowe imprezy były z 3
    może 4 za które oczywiście sąsiedzi mają prawo mieć pretensje (chociaż
    moim zdaniem, podkreślam moim niekoniecznie emerytów impreza która
    kończy się o 22 to nie jest impreza). Oprócz tego napisałem już w
    pierwszym poście, że po 22 zdarzyło nam się głośniej roześmiać
    (jesteśmy tylko ludźmi nie zawsze udaje się tłumić pozytywne
    emocje ;) ) czy głośniej rozmawiać (w sensie tak jak w dzień), ale po
    ostrzeżeniu ze spółdzielni z grudnia naprawdę staraliśmy się
    zachowywać jak najciszej (różnie wychodzi, ale jeśli coś się głośniej
    powie to nie 30min. non stop tylko pojedyncze zdania).
    Nie jesteśmy również grzecznymi dzieciaczkami, nie postawiłabyś nas za
    przykład swoim pociechom, ale wyznajemy zasadę żyj i daj żyć innym.
    Robiłem już parę imprez w swoim rodzinnym domu i tam nikt nigdy nie
    miał pretensji. Byłem również na domówkach u kolegów którzy również
    wynajmują mieszkania i naprawdę nie zdziwiłbym się gdyby tam policja
    przyjechała i dostalibyśmy po mandacie na łebka, a jednak nigdy taka
    sytuacja się nie zdarzyła. A to, że tutaj nigdy nie dostaliśmy mandatu
    uważam, że również o czymś świadczy.
    Może nie jesteśmy bez winy, ale 5tys grzywny i eksmisja właściciela
    jest dla mnie przegięciem.

    Jak będzie zobaczymy, na razie czekam na jakieś oficjalne wezwanie do
    sądu. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.