  • Data: 2006-04-30 12:26:30
    Temat: Re: Zakłócanie ciszy
    Od: "CiepliX" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niestety, rozmowa z proboszczem nic nie daje. Jest to w moim przypadku
    > osoba,
    > która nie słucha żadnych argumentów. A jakiekolwiek zwrócenie uwagi kończy
    > się
    > na inwektywach kierowanych w stosunku do mnie.

    Napisz imienne pismo do w/w proboszcza czy innego odpowiedzialnego.Zarządaj
    respektowania twojego prawa do odpoczynku. Podeprzyj się przy tym
    odpowiednimi artykułami KC. Pisz w tonie typowo urzędniczym - bez emocji
    itp. Daj np. 7 dni na odpowiedź na to pismo. Napisz, że zlekceważenie
    twojego pisma skonczy się drogą sądową. Może to go ocuci?