    From: "waros" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakłócanie CISZY NOCNEJ
    Date: Wed, 1 Mar 2006 14:13:11 +0100

    > W dniu wczorajszym wezwalem policje do glosno zachowujacych sie sasiadow
    > godz. 23.oo (obudzili mi dziecko)
    > po interwencji policji (policja stwierdzila ze jest cicho) godz. 23.20 -
    > slysze dobijanie sie do drzwi
    > otwieram, a tam nietrzeźwa sąsiadak wymachuje do mnie rękoma i natarczywie
    > otwiera dwrzwi. (powiedzialem jej ze nie
    > mam przyjemnosciz nia rozmawiać) wrocila do domu (wykrzykiwala obraźliwe
    > słowa przez kolejnie 30minut)

    z opisu jasno wynika że jest tendencyjny ale raportu drugiej osoby nie mamy
    więc odnosimy się do tego co jest
    swoją drogą ciekawe do kogo ta sąsiadka krzyczała przez pół godziny?
    stała na klatce schodowej i 30 min klęła ? :)))))))))))
    nie martw się to się da leczyć idź do lekarza on cię skieruje do
    specjalisty.....

    > Dzis rano spotkalem tą sąsiadkęna schodach (odgrażała się, że wraca z
    > policji) i POLICJA mnie wezwie bo
    > bezpodstawnie wezwałem patrol !!!
    >
    > Pyt. 1) Czy policja moze udzielać informacji kto wzywał policje do
    > interwencji ?

    jak niesłusznie to czemu nie?
    w końcu popełniłeś wykroczenie
    potrzebne są dane do ścigania przestępcy

    > 2) Czy mogę złożyć skargę na sąsiadkę, kóra pod wpływem alkocholu
    > chciała wtargnąć do mojego mieszkania ?

    ty się ciesz że to sąsiadka była
    bo gdyby to był sąsiad to roztrzaskałby ci łeb.
    nikt nie lubi donosicieli i kapusiów.

    > 3) Czy wyzwiska typu: gówniaż, cham, podlegają pod jakieś paragrafy
    ?

    za głoszenie prawdy kiedyś karano
    teraz w miarę bezpiecznie można wyrażać swoje poglądy.
    za to co zrobiłeś to uważam że to są bardzo wyważone określenia
    sąsiadka ma klasę :))))

    jeżeli byle impreza budzi ci dziecko to znaczy że jest chore
    albo właśnie wychowywane pod kloszem co z czasem sie skończy katastrofą.
    no cóż jacy rodzice takie dzieci
    w sylwestra też wzywasz policję?
    właśnie tacy jak ty utwierdzają mnie w słuszności decyzji
    tzn sprzedać budę w bloku dołożyć i własny domek
    drogo było ale warto , takich jak ty nie spotykam na swojej drodze.
    co nawyżej mój pies ale on wie jak z nimi gadać :))))))
    varos

    pomijam już fakt że już o 23.00 wezwałeś policję
    o 04.00 to bym jeszcze zrozumiał choć procedura jest inna
    wpierw sie idzie do sąsiada pogadać a nie od razu na policję.
    pieniacz do kwadratu.
    na miejscu twoich sąsiadów doprowadził bym do tego aby cie usunąć z
    mieszkania
    nigdy nie wiadomo co ci jeszcze do łba strzeli więc lepiej dmuchać na zimne.