    From: poreba <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz wstępu do lasu
    Date: Thu, 09 Aug 2007 01:46:40 +0200

    Czapla pisze:

    > Niestety, nie podali. Sam zakaz.
    Dla Ciebie to lepiej, zakaz wstępu oznaczony wadliwie.

    > Zwróciłem :).
    To teraz z uwzględnieniem wcześniejszego (brak podania
    przyczyny=wadliwe oznaczenie) możesz sobie określić czy zakaz Ciebie
    dotyczy.

    > w maju 10 stopniowe mrozy w nocy i zalegający po
    > lesie śnieg to raczej reguła niż wyjątek
    A wiesz, że są dwa okresy największej palności? Jeden to lato, drugi
    tuż po ustąpieniu wiosennych roztopów.
    > cały lipiec lało. Nie padało, tylko lało. Pewnie przez tę cholerną
    > Rozpudę zapomnieli zmierzyć wilgotność ściółki.
    A zajrzałeś na tę stronę IBL, do której linka podałem? Mógłbyś sobie
    sprawdzić jakie było zagrożenie konkretnego dnia, z dokładnością do
    nadleśnictwa i wiedziałbyś, że badanie zagrożenia pożarowego lasów (w
    tym ściółki) to Lasy Państwowe, które wobec Rozpudy niejako
    ortogonalne stanowisko mają. -> art.38a uol ;)

    --
    pozdro
    poreba