  • Data: 2007-09-10 08:24:09
    Temat: Re: Zakaz wprowadzania rowerow.
    Od: "[POZ]Teddy" <t...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:x6ndfmdfm1im$.10wh1a5xe2bv1$.dlg@40tude.net...

    > Wyraznie jest napisane, ze osoba prowadzaca rower jest pieszym
    > Jak ktos daje sobie wcisnac taki mandat, to wynika tylko z jego niewiedzy

    To nie tak.
    Utworz wyraz "pieszego prowadzacego rower" w jednym wyrazie i klaniac sie
    bede przed toba. W j.polskim, zeby to wyrazic trzeba uzyc zdania, a zdanie
    jak to zdanie mozna przekrecac, skracac itd. To dobre miejsce do naduzyc.
    Chodzilo mi tylko i wylacznie o to.

    Odpowiem od razu Samotnikowi - przeczytaj definicje pieszego sam- ja PoRD
    znam dosc dobrze. Wg tego "osoba prowadzaca rower" to pieszy, a rownie
    dobrze "osoba prowadzaca rower" to kierujacy rowerem. I tu jest miejsce do
    naduzyc.

    I nie bede mowil o koledze kolegi tylko o tym, ze podczas tegorocznego
    wyjazdu, nad morzem, prowadzac zepsuty rower (beben kasety padl) jako pieszy
    zostalem wylegitymowany przez Policjantow i poddany badaniu na alkotescie.
    Ciekawe po co skoro wg was bylem pieszym, a pieszemu wolno byc po piwku.
    Bylem trzezwy i rower prowadzilem juz 4 km wiec jadacego mnie nie mogli
    widziec i zaden patrol mnie po drodze nie mijal.

    Mieli prawo? Mieli, ale po co to robili pozostanie ich tajemnica.