  • Data: 2007-09-10 07:59:15
    Temat: Re: Zakaz wprowadzania rowerow.
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10.09.2007 [POZ]Teddy <t...@N...pl> napisał/a:

    > To nie jest dziwne. Po prostu w jezyku polskim nie ma roznicy pomiedzy
    > prowadzeniem roweru na nogach, a prowadzeniem go jadac- w obu znaczeniach
    > mowimy "prowadzic" co namietnie wykorzystuje Policja chcaca nabic pare
    > punktow za zlapanie pijaczka prowadzacego rower i Sady, ktorych na miejscu

    Już mi słabo, jak ciągle czytam jakieś mądre wywody na temat tego mitu o
    karaniu za prowadzenie roweru (obok siebie). Przeczytałby jeden z drugim
    definicję pieszego w PoRD i zobaczył, że tam jest napisane, że osoba
    prowadząca rower to pieszy. Ale wiem, fajnie zabłysnąć odgrzaną 3094 raz
    historyjką o koledze kolegi, którego zamknęli za prowadzenie roweru.
    --
    Samotnik