    From: "Malgosia" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz robienia zdjec
    Date: Wed, 1 Dec 2004 12:24:57 +0100

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cohkka$pqf$5@news.onet.pl...

    > Przejrzyj archiwum tej grupy, bo było wiele, wiele razy. Przejrzyj
    również
    > archiwum grupy pl.misc.kolej, bo oni tam to jeszcze więcej razy
    wałkowali w
    > wersji "fotografowanie na PKP". Mieli kłopoty z tym, zwłaszcza w
    ostatnim
    > czasie w związku zagrożeniem terrorystycznym. Tam nawet było publikowane
    > wyjaśnienie radcy prawnego PKP, że podstawy prawnej taki zakaz nie ma
    > żadnej.
    >
    > Generalnie i w skrócie podstawy prawnej nie ma. Niektórzy wywodzą to
> [...]

    Dziekuje za te odpowiedz. Nieukrywam ze jestem przedstawicielka
    handlowa...
    Mialabym jeszcze jedno male pytanie. Czy spisywanie cen artykulow
    bez porozumienia z kierownictwem marketu jest niezgodne z prawem?

    Czestokroc slysze ze sa to dzialania konkurencji! A ich dzialania
    opieraja sie wlasnie przeciw zwalczaniu jej.

    Pozdrawiam i serdecznie dziekuje
    Gosia